2015. október 27., kedd

3 kérdés, amely minden rendszerbevezetés során felmerül!

Ismerje meg a rendszerbevezetés során felmerülő legfontosabb kérdéseket!

Napjainkban nem is kétség, hogy a modern technológia alkalmazása elengedhetetlen ahhoz, hogy a mindennapos munkavégzés gördülékenyen valósuljon meg. Ezt egyrészt indokolja a nap, mint nap felmerülő óriási információ és adatmennyiség, illetve a folyamatok komplexitása is. 

Mindezek ellenére természetes, hogy egy új rendszer bevezetésekor a pénzügyi vonzat mellett felmerülnek egyéb kockázati tényezők is. Tapasztalataink alapján cikkünkben összefoglaljuk az online HR rendszer bevezetése és annak alkalmazása során felmerülő legjellemzőbb kérdéseket!

1. Mikor kezdhetem meg a rendszer használatát?
Az első és legfontosabb kérdés, hogy mennyi időszükséglete van egy HR rendszer bevezetésének, illetve az új rendszerre való átállásnak. Az egyik legjelentősebb tényező az egyediség tehát, hogy a megrendelő milyen testreszabási igényeket határoz meg a rendszerre vonatkozóan. Ekkor a munkavégzést és munkavállalókat támogató rendszer kifejlesztésének érdekében szükséges a vállalati folyamatok teljes körű feltérképezése, majd a fejlesztést és bevezetést követően a munkavállalók betanítása. Átlagosan az egyedi HR rendszerek bevezetése a vállalati folyamatok megismerésétől a dolgozók betanításáig 3-12 hónapot vesz igénybe. A bevezetés ideje függ a rendszer komplexitásától, a HR-es csapat szakmai felkészültségétől és elképzeléseinek egyértelműségétől.

2. Mennyire biztonságos a HR felhő?
Az adatbiztonság kérdése gyakran felmerül, hiszen egy HR szoftver esetében a személyes és szenzitív adatok biztonságos tárolása kiemelt jelentőségű. Az egyre inkább előtérbe kerülő felhőalapú és online megoldásokkal szemben nemcsak a HR szakemberek, hanem a döntéshozók is gyakran rendelkeznek negatív előítélettel. Ennek ellenére a felhőszolgáltatások nemcsak szofisztikált jogosultságkezelést, hanem a világ bármely pontjáról történő munkavégzést is lehetővé tesznek miközben adatait maximális biztonsággal tarthatja nyilván és kezelheti.

3. Hogyan tudok időt és pénzt spórolni?
Nem meglepő, hogy a bevezetéssel kapcsolatban gyakran felmerül a kérdés, hogy mégis, hogyan lehet költséget, illetve időt spórolni egy HR rendszer bevezetésével. Vegyük csak a toborzás-kiválasztás folyamatát, amely az egyik legidőigényesebb feladat a HR szakemberek számára. Egy jól kiválasztott toborzás-kiválasztást támogató szoftverben teljes toborzási kampányokat bonyolíthatunk le egészen a pozíció meghirdetésétől a munkavállaló kiválasztásáig. És ha még ez nem elegendő… Nem kell többé excel táblázatokkal bajlódnia, hiszen a HR rendszerben nyilvántarthatja összes felmerülő adatát, gombnyomással készíthet riportokat a menedzsment számára és megszervezheti a dolgozók képzéseit is…


Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése