A
tehetséges és elkötelezett munkavállalók kiválasztása és hosszú távú megtartása
egyre nagyobb kihívás elé állítja a toborzó munkatársakat, amely részben
köszönhető a fiatal X és Y generációk egyre nagyobb számú munkaerő-piaci
megjelenésének, illetve a technológia rohamos fejlődésének.
Ismerje meg mire érdemes kiemelt figyelmet fordítania!
Törődjön a jelöltekkel!
Törődjön a jelöltekkel!
Legyen fogékony, ismerje meg a pályázókat és tekintsen az önéletrajzok mögé! Tegye színessé, érdekessé a pályázati folyamatot! A modern HR szoftverek lehetővé teszik a legkülönbözőbb toborzási módszerek alkalmazását, a többkörös kampányok lebonyolítását, a teljes kampány levezénylését egészen az állások meghirdetésétől a jelölteknek való visszajelzésig. Kutatások is rámutatnak, hogy a jelöltek elvárják az interjúk, tesztek eredményeiről való visszajelzést! Építse ki az elkötelezettséget már a felvételi eljárás során! A fiatal generáció tagjai számára egyre fontosabb a munkáltatói márka népszerűsége, így a tehetségek megnyerését már a toborzás során el kell kezdeni!
Adatkezelés
felsőfokon!
Egy nagyobb kampány esetén több száz jelentkezővel is számolhatunk, amelynek következtében a kiválasztási folyamat igazán időigényes lehet. A jelentkezők személyes adatainak átlátható kezelése több okból kifolyólag is megnehezíti a munkavégzést, amelyre kiváló megoldást kínálnak a felhőalapú HR rendszerek. A szenzitív adatok biztonságos kezelése a toborzásban résztvevő munkavállalók hatáskörének megfelelő jogosultság hozzáadásával egyszerűen biztosítható. Nem kell többé az excel táblák rengetegében keresgetnie, hiszen egy helyen tárolhatja az összes lezárult és folyamatban lévő kampányához kapcsolódó információit és a jelentkezők összes adatát!
Előtérben az
okos telefonok!
A
digitális világban született fiatal generációk tagjainak, akik okostelefonon,
tableten nőttek fel, nem meglepő, hogy mindennapi életük részévé váltak a
technológia újdonságai. A milleneumi és Z generáció egyre nagyobb számban
jelenik meg a munkaerőpiacon, akiknek az új technológiákhoz kapcsolódó
szokásaik és magatartásuk felülírják a toborzási folyamat leglényegesebb
jellemzőit. Egyre inkább előtérbe kerül a mobilon történő álláskeresés, a közösségi
oldalak toborzásban való térnyerése… A hrMaster toborzás-kiválasztás
rendszermodulja lehetővé teszi, hogy a pozíciókat saját weboldalán hirdesse meg,
és ezen keresztül toborozza a jelentkezőket! A weboldaláról bejövő
jelentkezések kampányhoz rendelve jelennek meg a rendszerben, ezzel is számos
munkaórát megspórolva!
Kép: Master isolated images, FreeDigitalPhotos.net
Kép: Master isolated images, FreeDigitalPhotos.net
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése