2015. június 18., csütörtök

Technológia a toborzásban!

Ismerje meg a toborzás-kiválasztás 2015. évi legfontosabb változásait!

A tehetséges és elkötelezett munkavállalók kiválasztása és hosszú távú megtartása egyre nagyobb kihívás elé állítja a toborzó munkatársakat, amely részben köszönhető a fiatal X és Y generációk egyre nagyobb számú munkaerő-piaci megjelenésének, illetve a technológia rohamos fejlődésének.


Ismerje meg mire érdemes kiemelt figyelmet fordítania!

Törődjön a jelöltekkel!

Legyen fogékony, ismerje meg a pályázókat és tekintsen az önéletrajzok mögé! Tegye színessé, érdekessé a pályázati folyamatot! A modern HR szoftverek lehetővé teszik a legkülönbözőbb toborzási módszerek alkalmazását, a többkörös kampányok lebonyolítását, a teljes kampány levezénylését egészen az állások meghirdetésétől a jelölteknek való visszajelzésig. Kutatások is rámutatnak, hogy a jelöltek elvárják az interjúk, tesztek eredményeiről való visszajelzést! Építse ki az elkötelezettséget már a felvételi eljárás során! A fiatal generáció tagjai számára egyre fontosabb a munkáltatói márka népszerűsége, így a tehetségek megnyerését már a toborzás során el kell kezdeni!


Adatkezelés felsőfokon!

Egy nagyobb kampány esetén több száz jelentkezővel is számolhatunk, amelynek következtében a kiválasztási folyamat igazán időigényes lehet. A jelentkezők személyes adatainak átlátható kezelése több okból kifolyólag is megnehezíti a munkavégzést, amelyre kiváló megoldást kínálnak a felhőalapú HR rendszerek. A szenzitív adatok biztonságos kezelése a toborzásban résztvevő munkavállalók hatáskörének megfelelő jogosultság hozzáadásával egyszerűen biztosítható. Nem kell többé az excel táblák rengetegében keresgetnie, hiszen egy helyen tárolhatja az összes lezárult és folyamatban lévő kampányához kapcsolódó információit és a jelentkezők összes adatát!


Előtérben az okos telefonok!


A digitális világban született fiatal generációk tagjainak, akik okostelefonon, tableten nőttek fel, nem meglepő, hogy mindennapi életük részévé váltak a technológia újdonságai. A milleneumi és Z generáció egyre nagyobb számban jelenik meg a munkaerőpiacon, akiknek az új technológiákhoz kapcsolódó szokásaik és magatartásuk felülírják a toborzási folyamat leglényegesebb jellemzőit. Egyre inkább előtérbe kerül a mobilon történő álláskeresés, a közösségi oldalak toborzásban való térnyerése… A hrMaster toborzás-kiválasztás rendszermodulja lehetővé teszi, hogy a pozíciókat saját weboldalán hirdesse meg, és ezen keresztül toborozza a jelentkezőket! A weboldaláról bejövő jelentkezések kampányhoz rendelve jelennek meg a rendszerben, ezzel is számos munkaórát megspórolva!

Kép: Master isolated images, FreeDigitalPhotos.net

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése